Repsol

Repsol

Gràcies a l’acord de col·laboració que Plusfresc ha signat amb Repsol, tots els clients amb targeta Plusfresc podran generar 2 cts/l extres de saldo Waylet en tots els seus proveïments a Estacions de Servei Repsol. El saldo augmentarà en funció dels litres que repostis.

Per beneficiar-vos d’aquest Saldo Waylet, cal tenir descarregada i activa Waylet, l’app de Repsol, i gaudireu de 5 cts/l addicionals de Saldo Waylet. Coneix els plans: Planes Energías para ahorrar | Repsol

Fes clic al següent botó per anar a la web de Repsol i començar a beneficiar-te d’aquesta promoció.

Bases legals

Les dades personals necessàries per beneficiar-te d’aquesta promoció seran tractades directament per Repsol.

Els clients amb targeta Plusfresc i que hagin acceptat rebre comunicacions comercials rebran a través de l’aplicació de Plusfresc (en cas que la tinguin descarregada i activa) un codi que hauran d’introduir a Waylet, l’app de Repsol. Els clients que no tinguin baixada l’app de Plusfresc rebran aquest codi via tiquet de compra.

Un cop tinguis aquest codi, has d’entrar al teu perfil de Waylet, l’app de Repsol, i, a l’apartat “Promocions i col·lectius”, afegir-hi el codi al lloc indicat. Aquest pas només es fa una vegada i serà per associar la teva targeta de client de Plusfresc amb Waylet, l’app de Repsol.

Preguntes freqüents

Com puc bescanviar el meu codi del col·lectiu?

  1. Descarrega l’app de Waylet i introdueix les teves dades
  2. Introdueix el teu codi promocional a Waylet: Compte > Promocions i col·lectius > Afegeix el teu codi promocional.
  3. Per seleccionar-lo com a favorit als teus proveïments a les Estacions de Servei Repsol, accedeix a Compte > Pagaments i transaccions > Targetes de pagament i subscripcions > Personalitzar els meus pagaments a Repsol.

La promoció és vàlida per a totes les Estacions de Servei Repsol?

Sí, qualsevol client amb targeta Plusfresc es podrà beneficiar d’aquesta promoció a qualsevol Estació de Servei Repsol de Catalunya i la resta d’Espanya.

He de tenir targeta Plusfresc per beneficiar-me d’aquesta promoció?

Sí, és requisit indispensable tenir la targeta de fidelització de Plusfresc per beneficiar-te d’aquesta promoció. També caldrà que et descarreguis Waylet, l’app de Repsol, i facis els pagaments a través de l’aplicació.

Què he de fer si no he rebut el meu codi?

Contacta amb Atenció al Client de Plusfresc trucant al telèfon gratuït 900 300 192.

Què he de fer si no s’aplica correctament el saldo waylet?

Hauràs d’assegurar-te que has introduït el teu codi correctament. És molt important que el seleccionis en el moment del pagament o bé el tinguis seleccionat com a favorit. Si continues tenint problemes amb l’aplicació del descompte, hauràs de contactar directament amb Repsol enviant un correu a waylet@repsol.es, ja que Plusfresc no es responsabilitza de qualsevol problema en aplicació del codi.