Plusfresc llença un programa pioner per formar en diferents disciplines als directors de botiga
Plusfresc organitza la primera edició de la Universitat Plusfresc, aquesta nova iniciativa, formarà als seus 200 directors/es i sotsdirectors/es de botiga en diferents àrees, més enllà de la gestió, perquè esdevinguin autònoms, competitius i capaços de desenvolupar el seu talent professional.
- A través de la Universitat Plusfresc, la companyia impartirà, durant un any acadèmic, sessions formatives relacionades amb la gestió financera, de personal, i de marketing, entre d’altres
- La formació va adreçada a un total de 200 persones entre directors i sotsdirectors de les 85 botigues de la cadena de supermercats
- Amb el llançament de la iniciativa, la cadena de supermercats esdevé pionera en el sector de la distribució
Lleida, 24/10/2023 – Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos i de proximitat, ha obert les portes del nou curs acadèmic amb la seva primera edició de la Universitat Plusfresc. Amb aquesta nova iniciativa, pionera en el sector de la distribució, la companyia formarà als seus 200 directors/es i sotsdirectors/es de botiga en diferents àrees, més enllà de la gestió, perquè esdevinguin autònoms, competitius i capaços de desenvolupar el seu talent professional.
La Universitat Plusfresc, va iniciar-se al juny amb una primera sessió d’introducció. A partir d’aquest setembre i fins al maig de 2024, l’equip de 200 directors/es i sotsdirectors/es de les 85 botigues de la cadena de supermercats estarà rebent sessions especialitzades en diferents àrees de l’empresa, per assolir eines de gestió financera, de personal, de clients i laboral, a més de formació en l’àmbit del màrqueting i de la comunicació, la sostenibilitat o la digitalització, entre d’altres. Aquestes sessions estaran impartides pel mateix personal expert de la companyia, traslladant els coneixements internament.
Aquesta formació s’integra dins del Pla Estratègic de la companyia per 2022-2024. L’objectiu és oferir un ensenyament per professionalitzar als comandaments intermedis de l’empresa. En oferir aquest tipus de formació interna, la cadena de supermercats lleidatana esdevé pionera en el sector de la distribució, tal com ho va ser amb el llançament de l’Escola de Frescos; una formació que s’imparteix des de fa més de 5 anys i que va dirigida a formar a treballadors de botiga per convertir-los en especialistes de peix i carn, i que enguany ha arribat als 228 formats.
“A Plusfresc estem molt compromesos amb les persones que formen part de la nostra companyia, es per això, que, per nosaltres, iniciatives com aquestes són molt importants, doncs ens permet, per una banda, formar als nostres treballadors de la millor manera possible; i, per altra banda, garantir una millor experiència de compra per als nostres clients gràcies a les competències dels nostres treballadors”, explica Francisco González, Director General de Plusfresc.
Així, amb la Universitat Plusfresc i juntament amb l’Escola de Frescos, la companyia consolida la seva aposta per la responsabilitat social i per la formació dels seus treballadors i treballadores, per tal que siguin bons professionals en els seus àmbits i perquè puguin créixer dins la mateixa companyia.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 85 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.
Per a més informació- ATREVIA:
Júlia López i Aymerich: jlaymerich@atrevia.com