Plusfresc prendrà la temperatura de tots els seus treballadors per fer front a la Covid-19
La companyia continua implantant noves mesures per oferir la màxima seguretat als seus empleats tant als seus establiments
com a les oficines i magatzems centrals
Lleida. 9 de juny de 2020.- Tot i que sembla que els moments més àlgids de la crisi sanitària derivada de la propagació de la Covid-19 han quedat enrere, ara més que mai és important seguir les recomanacions sanitàries i aplicar les mesures de seguretat necessàries per continuar endavant minimitzant el risc de rebrot. En aquest sentit, Plusfresc, companyia lleidatana especialista en productes frescos, continua aposant per l’establiment de protocols als seus locals que permetin protegir els seus treballadors i treballadores de possibles contagis.
Ara, la cadena de supermercats ha fet un pas més en aquest objectiu. Així, la companyia prendrà la temperatura a tots els seus empleats i empleades, tant de botiga com de les oficines i magatzems centrals, a més de treballadors de qualsevol servei subcontractat, abans que iniciïn la seva jornada laboral. “Es tracta d’una mesura preventiva addicional que pot contribuir a detectar i aïllar algun possible cas de contagi de la Covid-19”, explica Francisco González, director general de Plusfresc.
Al costat dels seus empleats
Des que les autoritats espanyoles van alertar de l’increment de contagis per Covid-19 entre la població, la companyia va extremar les seves mesures de seguretat en els seus locals. Així, a més d’augmentar la higiene i desinfecció de totes les botigues i elements de contacte (teclat, pantalles, bolígrafs de signatura, carros de la compra…), Plusfresc va dotar a totes les persones que treballen atenent al públic d’elements de protecció individual, com mascaretes, guants, gel desinfectant i ulleres de protecció. També va instal•lar mampares de metacrilat a les caixes de tots els seus supermercats, va suprimir les devolucions i va promoure en la mesura del possible la rotació de tasques per a que la plantilla no estigués més d’una hora i mitja en un mateix lloc de feina.
La companyia va elaborar també un protocol especial per aquells col·laboradors que atenen el servei de repartiment a domicili. Per aquest motiu, a més de la protecció de guants i mascaretes, des del primer moment el personal entrega la compra a la porta del client. De la mateixa manera, per a fer front a l’augment de la demanda, Plusfresc va reforçar els seus equips.
La cadena de supermercats també va tenir en compte l’estat emocional dels seus empleats. Així, van habilitar un número de telèfon d’atenció mèdica per tots aquells que volguessin fer alguna consulta de salut referent a la Covid-19.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 75 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1500 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.