Publicado el dia

Plusfresc inaugura la seva segona botiga a Mollerussa

Amb una superfície de venda de 921 m², el nou establiment suposarà la creació de 25 llocs de treball

La companyia, que té com a principals compromisos la qualitat de producte i la millor experiència de compra pels seus clients, disposa actualment de 73 establiments a Catalunya i Aragó


Lleida, 30/11/2017 – SUPSA, la cadena de supermercats líder en productes frescos a les comarques lleidatanes, ha obert aquest matí la seva segona botiga a Mollerussa (Lleida). Situada al carrer Ferrer i Busquets, 9, el nou establiment ha suposat la creació de 25 nous llocs de treball. La inversió, que ha estat de 1.300.000 euros, ha fet possible l’obertura d’aquest supermercat, que compta amb una superfície de 921m² i 51 places de pàrking.
“La inauguració d’avui és molt important per nosaltres ja que és la nostra resposta a la confiança dels nostres clients de Mollerussa; una confiança que ens ha animat a seguir creixent i treballar per continuar oferint-los allò que defineix la nostra filosofia com a empresa, i que no és altre que el producte fresc i de proximitat”, assegura Francisco González, director general de Plusfresc.

Compromís Plusfresc

Sota el lema “El super que t’estima”, la nova botiga Plusfresc de Mollerussa reafirma el compromís de la companyia a l’hora d’oferir el millor servei i experiència de compra als seus clients, potenciant els productes frescos i apostant fortament pels productes de la terra. En aquest sentit, i com és habitual a tots els seus establiments, el nou establiment ofereix un ampli assortiment de fruites i verdures fresques on hi destaca l’amplia varietat de productes de producció local.

Aquesta filosofia està present també a les seccions de peixateria, amb una gran diversitat de peix fresc de la llotja i que compta amb un bullidor, i carnisseria, on es pot trobar la marca 100% criat a Lleida, presentada per la companyia l’any passat. Es tracta d’un distintiu per la vedella, el pollastre i el porc amb el que Plusfresc reforça el seu compromís amb els ramaders de Lleida. Tal i com el seu nom indica, la carn 100% criat a Lleida s’obté a partir de bestiar criat en granges de la província i que són alimentats amb fórmules creades específicament per aquest tipus d’animals.
El nou Plusfresc compta també amb una secció d’alimentació envasada, una bodega -amb un ampli assortiment de vins DO Catalunya, especialment de DO Costers del Segre-, drogueria, higiene corporal i fleca, que ofereix pa de forner i pa fet diàriament al mateix establiment.
A més, la botiga, està dissenyada amb criteris d’eficiència energètica, compta amb una il•luminació led i murals frigorífics amb portes de vidre. També disposa d’una plaça per carregar cotxes elèctrics i una illa de reciclatge pels clients.
La nova botiga de Mollerussa té també amb un espai per nens, el Plusipark, i wifi gratuït pels clients amb targeta Plusfresc.

Serveis especials per a tots els perfils
En línia amb el seu objectiu de proporcionar la millor experiència de compra, Plusfresc disposa de diferents ofertes i serveis especials per poder cobrir l’ampli ventall de clients que compren a les seves botigues. El nou establiment de Mollerussa no és una excepció. Així, en aquest sentit, inclou el repartiment a domicili per als majors de 65 anys -amb un servei especial de repartiment gratuït a partir dels 30 euros i per a compres inferiors 2 euros de cost- i targeta Plusfresc amb avantatges per a famílies nombroses -retorn del 3% de la compra en xecs Plusfresc sempre que la compra trimestral superi els 400 euros-.
També es disposa del servei de compra online per a tots els clients.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 73 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1000 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.