Plusfresc dóna suport a la Producció Integrada
La companyia lleidatana s’ha sumat un any més a la campanya que el Consell Català de Producció Integrada (CCPI) ha impulsat amb la finalitat de promocionar aquest sistema de producció
La iniciativa s’ha centrat en la fruita de llavor, posant el focus en la pera i la poma.
Lleida, 16/novembre/2017,- Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha donat un cop més el seu suport a la campanya de producció integrada del Consell Català de Producció Integrada (CCPI). La iniciativa, que ha estat vigent des del 27 d’octubre fins el 18 de novembre, té com a finalitat promoure aquest tipus de producció i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments que se n’obtenen.
L’acte de tancament de la campanya ha tingut lloc aquest matí a la botiga que Plusfresc té al carrer Camí de Picos, 6 de Lleida i ha comptat amb la presència de Francisco González, director general de Plusfresc, Carles Pueyo, cap de frescos de Plusfresc, Carmel Modol, director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, i Antonio Escarp, president del Consell Català de la Producció Integrada.
La campanya d’enguany s’ha centrat novament en la fruita de llavor, posant el focus en la pera i la poma. “Tots els caps de setmana des de l’inici de la campanya hem fet degustació d’aquest tipus de fruita a les nostres botigues per tal que tothom pogués gaudir de la diferència de sabor que s’obté a partir de produccions de qualitat i proximitat com aquestes”, afirma Carles Pueyo, cap de frescos a Plusfresc. Per la seva banda, Francisco González, director general de la companyia, ha insistit en l’aposta de Plusfresc per aquest tipus de producció, “que posem en pràctica des de fa més de 20 anys perquè ens permet proporcionar als nostres clients aliments de la millor qualitat i amb la major seguretat”.
Antonio Escarp, president del Consell assenyala que “hem d’aprofitar la sensibilitat del consumidor pels productes amb caràcter sostenible i de proximitat, i és molt important apostar per marques col·lectives en el sector primari per la manca de marca pròpia. La producció integrada creiem que és una bona eina”. Escarp destaca a més la importància de fer promoció de manera continuada al llarg dels anys, “fonamental per tal d’anar fidelitzant els clients, sense pressa per incidir en el mercat però sense pausa”.
Els productes obtinguts a través del sistema de producció integrada i que van identificats amb la marieta acompleixen tres condicions: són aliments que es produeixen a Catalunya, segueixen mètodes de producció respectuosos amb la salut humana i el medi ambient i els seus beneficis estan garantits a través d’una certificació oficial.
La poma i la pera: protagonistes de la campanya
La campanya de promoció de la producció integrada s’ha centrat en la poma i la pera. Ambdues fruites han estat identificades amb un distintiu de qualitat, una marieta que simbolitza el respecte per la fauna i la flora locals i també pel pagès i el consumidor. Durant el període de durada de la campanya, unes hostesses han informat els consumidors de les característiques de la producció integrada, han proporcionat pautes d’identificació dels seus productes i han ofert degustacions per fomentar-ne la seva compra.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 72 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1000 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.