Plusfresc dona 300.000 euros en aliments a entitats socials per combatre els efectes econòmics de la Covid-19
La companyia lleidatana especialista en productes frescos amplia el seu suport a diverses ONG en el seu objectiu de fer front a l’augment de la demanda d’ajut alimentari degut a la crisi financera provocada per la propagació d’aquest virus
Els Bancs dels Aliments de Lleida, Barcelona i Tarragona, la Creu Roja de Lleida, la Fundació Arrels Sant Ignasi, la Fundació Jericó i la Fundació Convent de Santa Clara són les entitats beneficiades amb aquesta donaci
Lleida, 18 de juny de 2020.- Plusfresc, cadena de supermercats especialista en productes frescos, continua buscant noves maneres de contribuir a millorar la situació de totes aquelles persones que estan patint les conseqüències econòmiques de la Covid-19. La companyia donarà 300.000 euros a entitats socials, la seva majoria en forma d’aliments, per combatre els efectes financers que ha tingut el virus en moltes famílies.
Així, amb aquesta donació, es podrà subministrar un total de 167 tones d’aliments. Les entitats beneficiades amb aquesta iniciativa són els Bancs dels Aliments de Lleida, Barcelona i Tarragona, la Creu Roja de Lleida, la Fundació Arrels, la Fundació Jericó i la Fundació Convent de Santa Clara, impulsada per Sor Lucía Caram.
“No podem donar l’esquena a la realitat que ens ha deixat la Covid-19. Hi ha moltes persones que han perdut la seva feina o que s’han vist afectades econòmicament. A Plusfresc hem col•laborat sempre amb aquelles iniciatives que ens permetien contribuir a la millora del nostre entorn. Ara més que mai volem estar al costat dels qui més ho necessiten”, explica Rafel Oncins, responsable de RSE a Plusfresc.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 75 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1500 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.