Plusfresc consolida la seva aposta pel territori de Lleida amb la inauguració de la seva primera botiga a Palau d’Anglesola
L’obertura del nou establiment, que té una superfície de venda de 325m², suposarà la creació de cinc llocs de treball
La cadena de supermercats lleidatana ha inaugurat durant el darrer any cinc noves botigues a les comarques lleidatanes, una decisió amb la que reforça el seu compromís i fidelitat al territori
Lleida, 5/03/2021 – Plusfresc, cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos, ha consolidat la seva aposta pel territori lleidatà amb la inauguració avui de la seva primera botiga a Palau d’Anglesola. El nou local, situat al C/ La Font, 8-10 i que compta amb una superfície de venda de 325 m², ha suposat la creació de 5 nous llocs de treball.
La companyia ha inaugurat durant el darrer any un total de cinc locals a les comarques lleidatanes – Bell-lloc i Térmens, el juny i desembre de l’any 2020, respectivament, i Corbins, Rosselló i ara Palau d’Anglesola aquest primer trimestre de 2021 -, el que suposa la consolidació del compromís de Plusfresc amb un model de negoci basat en la proximitat i el servei al consumidor. “Vam néixer com una petita empresa familiar de Lleida que poc a poc va anar creixent i que ara té presència també en altres ciutats com Barcelona, Tarragona o Manresa. No obstant, creiem que l’essència de la nostra activitat és sens dubte la vinculació amb el territori. Volem continuar donant servei tant a Lleida ciutat com a les petites poblacions d’aquesta província, estant al costat dels nostres clients a partir de l’oferta d’un producte de qualitat que troba el seu origen a la nostra terra”, explica Francisco González, director general de Plusfresc.
De les 80 botigues que té la companyia actualment, 46 estan situades a les comarques lleidatanes. La inauguració d’aquestes cinc botigues ha permès incrementar la superfície de venda de Plusfresc en aquesta zona en 1.750 m², 1.925 m² si es té en compte l’ampliació que el mes de maig de 2020 la cadena de supermercats va dur a terme a la seva botiga d’Agramunt. A més, aquestes obertures han fet possible la contractació d’un total de 28 nous empleats.
Un producte fresc i de proximitat com a sinònims de qualitat
Com a la resta de les seves botigues, el nou local de Palau d’Anglesola incorpora la nova imatge de la companyia. Així, sota el lema “El súper que t’estima”, ofereix un ampli assortiment de fruites i verdures fresques i de producció local, una línia que també segueix a la seva secció de carnisseria. En aquest sentit, Plusfresc ofereix la seva gama 100% criat a Lleida, un distintiu per la vedella, el porc, el xai, el conill i d’altres elaborats amb el que potencia el seu compromís amb els ramaders de la zona. Com bé indica el seu nom, es tracta de carn que ha estat criada 100% a Lleida i que s’obté a partir de bestiar alimentat amb fórmules creades específicament per ells i criat en granges de la província. En aquesta nova botiga els clients podran trobar carn amb aquest distintiu en lliure servei per comprar segons el que necessitin.
Aquesta nova botiga també inclou una secció d’alimentació envasada on destaquen productes locals i de proximitat, fleca – amb pa de forner i pa fet diàriament a la botiga- i una zona amb productes de drogueria i higiene corporal. A més, tots aquells clients que disposen de la Targeta Plusfresc o de l’App de la companyia es poden beneficiar de diversos avantatges, com vals i descomptes, donar un cop d’ull a les campanyes promocionals i consultar l’afluència de la botiga. A la vegada, poden gaudir del servei de compra online, repartiment a domicili i el de compra per telèfon per a majors de 65 anys i per clients amb una discapacitat igual o superior al 33%.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 80 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1400 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.