Publicado el dia

Plusfresc celebra el Nadal premiant els seus clients més fidels

La companyia lleidatana especialista en productes frescos, amb la col•laboració de la Fundació Privada Ilersis, regalarà als seus clients lots de Nadal elaborats amb productes de proximitat en funció de les compres acumulades

La iniciativa, que aquest 2017 celebra els seus 16 anys, s’ha presentat aquest matí a la Sala Sunka.


Lleida, 17/novembre/2017,- Proporcionar als clients la millor experiència de compra és un dels principals compromisos de Plusfresc des de la seva creació. Amb la finalitat de seguir treballant per assolir l’excel•lència en el servei i el compromís amb el seu entorn, la cadena de supermercats lleidatana especialista en productes frescos ha presentat aquest matí a la Sala Sunka la setzena edició de la seva campanya de Nadal, que enguany compta amb la col·laboració de la Fundació Privada Ilersis.
A través d’aquesta iniciativa, Plusfresc vol premiar la fidelitat dels seus clients. Així, entre el 17 de novembre i el 17 de desembre, la companyia regalarà a tots aquells clients que acumulin 400 euros de compra un gran lot elaborat amb productes de proximitat – vins Lo Indívil i Lo Mandoni, cava Flocs, cervesa artesana La Seu Bella, torrons Alemany, neules i creps de xocolata Rifacli, secallona Cal Esmet, carquinyolis Forn de les Garrigues, conserva de préssecs Fruits de Ponent i paté de muntanya Es Pallarés -. Els clients que acumulin 600€ rebran aquest lot més una ampolla de cava Codorniu Gran Plus Ultra. La Fundació Privada Ilersis, per la seva banda, és l’encarregada de dur a terme el muntatge de cadascun d’aquests lots.
A més, des de fa dos anys, Plusfresc premia també als clients amb compres acumulades de 250 euros amb un lot petit de productes. “Estem molt contents de tenir la confiança dels nostres clients. Ells sempre han estat el centre del nostre negoci i per això impulsem iniciatives que, com aquesta, ens ajudin a agrair-los el seu suport i animar-los a que comparteixin amb nosaltres un moment rutinari però alhora fonamental com és el de la compra”, assegura Lluís Garcia, Director Comercial a Plusfresc. Per la seva banda, Antoni Siurana, president de la Fundació Privada Ilersis, afirma que “es tracta d’una col·laboració amb valor afegit, ja que es fusionen dues empreses o projectes que transmeten estima per la proximitat, la qualitat, les persones i la professionalitat o el fer bé les coses”.
Durant la campanya de Nadal de l’any passat Plusfresc va entregar un total de 20.138 lots, 8.149 dels quals eren lots petits, 11.989 lots grans i 4.149 lots grans combinats amb cava.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 72 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1000 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.
Sobre Fundació Privada Ilersis
La Fundació privada Ilersis és una entitat social, amb seu a Lleida, sense ànim de lucre que fa més de 40 anys que es dedica a la inclusió social de persones amb discapacitat i risc d’exclusió.