Plusfresc, amb l’educació dels més joves
La companyia de supermercats lleidatana organitza periòdicament visites d’estudiants a les seves instal•lacions amb l’objectiu de contribuir a l’educació en cursos especialitzats
Alumnes del Màster de Gestió de la Qualitat i Innovació de la Universitat de Lleida han visitat la companyia durant la darrera setmana.
Lleida, 9 de novembre de 2017-. La companyia lleidatana especialista en productes frescos Plusfresc ha consolidat el seu compromís amb l’educació dels més joves. Des de fa uns mesos, la cadena de supermercats organitza visites d’estudiants a les seves instal•lacions amb l’objectiu de contribuir a l’educació dels participants en cursos especialitzats.
Així, la passada setmana, 25 alumnes del Màster de Gestió de la Qualitat i Innovació de la Universitat de Lleida van visitar la central de Plusfresc. Els assistents van recórrer les seccions de frescos –carn, peix i fruita i verdura- i també la zona de logística.
La formació va constar de dues hores de teoria de gestió de qualitat en la distribució i dues hores d’explicacions pràctiques. Entre els diversos temes tractats es van analitzar els diferents plans de control que la companyia aplica en les seves botigues, entre els quals destaquen els que fan referència a l’aigua potable, al manteniment pel que fa a gestió i provisió de recursos, neteja i desinfecció, formació, emergències, seguretat, residus i control de proveïdors.
“Per nosaltres és un orgull contribuir a que els més joves es formin. I més si tenim en compte que ho poden fer a les nostres instal•lacions, des d’on veuen in situ el funcionament logístic de la nostra companyia”, afirma Ismael Bertran, responsable de RRHH a Plusfresc.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 72 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1000 col•laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.