85 persones participen a l’Escola de Frescos de Plusfresc durant el primer semestre de l’any
El programa formatiu impulsat per la cadena de supermercats té com a finalitat contribuir a l’excel·lència del personal de l’empresa
Lleida, 28/setembre/2017- Un total de 85 persones han participat durant el primer semestre de l’any a l’Escola de frescos, un programa de formació que la cadena de supermercats especialitzada en frescos Plusfresc va posar en marxa l’any passat amb la voluntat de potenciar el talent intern del seu personal.
Les classes, que enguany s’han centrat en les seccions de carn i peix, inclouen mòduls tant teòrics com pràctics durant els quals els assistents han ampliat els seus coneixements sobre els productes que es venen a la botiga, les diferents fórmules de presentació, les propietats nutricionals dels aliments i les seves aplicacions culinàries.
“Proporcionar als nostres clients la millor experiència de compra constitueix un dels nostres principals compromisos”, explica Francisco González, director general de Plusfresc. “Amb l’Escola de Frescos estem donant un pas més cap a l’excel·lència. El nostre personal no només es dedica a vendre el producte sinó que és capaç d’informar-ne i de donar consells sobre possibles receptes i tractaments”, afegeix.
Aposta pel producte fresc
Plusfresc potencia des de la seva creació fa 87 anys la venda de productes frescos i de la terra. En aquest sentit, la companyia ofereix un ampli assortiment de fruites i verdures fresques on hi destaca l’amplia varietat de productes de producció local. Una de les insígnies de la companyia es el fet de comprar directament als productors, ja siguin pagesos individuals o cooperatives agràries. D’aquesta manera, Plusfresc té la possibilitat d’oferir un producte molt fresc i de temporada a les seves botigues, garantint la seva qualitat i reduint al mateix temps el transport i l’impacte sobre el medi ambient.
Pel que fa al peix, Plusfresc posa a disposició dels seus clients una gran diversitat de peix fresc. Compren diàriament a la Llotja de Tarragona, a més de a les de Cambrils i Sant Carles de la Ràpita. A més, també obtenen peix pescat a Galícia i el Cantàbric. Com la pesca durant el cap de setmana està prohibida en aquests indrets, la peixateria dels establiments Plusfresc està tancada els dilluns, garantint així la millor qualitat.
L’aposta pel producte local també és visible a la carn. Fa tot just un any la companyia va presentar la marca 100% criat a Lleida, un distintiu per la vedella, el pollastre i el porc amb el que reforcen el seu compromís amb els ramaders de Lleida. Tal i com el seu nom indica, la carn 100% criat a Lleida s’obté a partir de bestiar criat en granges de la província i que són alimentats amb fórmules creades específicament per aquest tipus d’animals.
Sobre SUPSA Supermercats Pujol
SUPSA és l’empresa líder en distribució d’alimentació a les comarques lleidatanes. Actualment, compta amb 72 establiments ubicats a Barcelona, Lleida, Tarragona, L’Hospitalet de Llobregat, Manresa i la Franja de Ponent. La companyia, fundada l’any 1929, té un equip format per més de 1000 col·laboradors. A més de la seva insígnia principal, Plusfresc, compta amb una botiga de format innovador que busca millorar l’experiència de compra i oferir nous serveis, Sunka.